Home page Strefa Studenta i Absolwenta Biuro Karier Oferty pracy/stażu/wolontariat Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim/słowackim


21.09.2021

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim/słowackim


 

Fundacja Biznes Bez Barier została wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 25076. Do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim/słowackim

 

 

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

 

    • obsługę zapytań Klientów na pierwszej linii kontaktu w ramach ustalonych procesów i sposobów działania,
    • informacje zwrotne i kwestie sporne: zaangażowanie w rozwiązywanie reklamacji obsługiwanych przez Dział Obsługi Detalicznej, udzielanie informacji zwrotnych i przekazywanie do Klientów wiadomości w pozytywnym tonie, współpracę z dostawcami innych usług, jeżeli zajdzie taka konieczność,
    • oferty i promocje: telefoniczne i mailowe kontakty z Klientami w sprawach dotyczących promocji, ofert stron trzecich, przekazywania gadżetów podarunkowych, zapytań o salda, członkostwa Premium,
    • sprawdzanie zgodności zgłoszeń przypadków oszustw i kontrolę poprawności ręcznego wprowadzania danych,
    • wsparcie procesu realizacji i transferu punktów lojalnościowych,
    • obsługę zdarzeń dotyczących zagubionych, skradzionych, pozostawionych kart,
    • Wsparcie Klientów w kanałach cyfrowych i aktywne zachęcanie do korzystania z rozwiązań samoobsługowych, przekazywanie informacji do Klientów na temat narzędzi dostępnych na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych.


Wymagania:

Na tym stanowisku powinieneś cechować się wysoką motywacją do pracy, jak również efektywnie komunikować się w zespole. Wierzymy, że w Twoim CV znajdziemy jak najwięcej umiejętności z poniższej listy:

 

    • biegła znajomość języka angielskiego – poziom B2,
    • biegła znajomość języka słowackiego lub czeskiego – poziom B2